Elmstar

2012-08-07 14:06:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag kanske kommer få tävla honom nu i höst!! Men det är bara kanske för jag har bara ridit på honom 2 gånger och inget var direkt seriöst så jag ska få rida honom om någon vecka eller så efter som att han ska få vila nu lite efter meetinget. Om det går vägen så hade jag tänkt att starta en LB:0 på tyresö den 23/9,tror jag att det var eller så var det i oktober. Men det skulle vara roligt att få tävla en stor häst! Sen nästa år om Capitola är färdig i sin utveckling så kanske vi ska åka på tävlingar tillsammans! Men jag kommer såklart tävla Gorre oxå ;)
 
 
 
// Danni
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu