3. Det här behöver jag träna mera på

2012-08-02 13:11:00 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag böhöver träna mera på min sits då jag siter snätt i höger varv, jag lixom böjer mig åt fel håll och då skuter han ut bogen så att det bli svårt att svänga och få med hela hästen. Sen måste jag träna på min handställning för ibland lägger jag över händerna på fel sida av halsen, fast jag har blivit bättre på det nu men mycket måste fortfarande bort! Jag måste börja tänka mer på min hälar då jag inte trampar ner dom utan dom är helt raka, jag rider med väldigt långa läder för att komma ner i sadeln så mycket som möjligt :)
 
jag ska vrida om händerna oxå! :D // danni

Kommentarer

Jätte fin header, är det någon av er som har gjort den??:)

2012-08-02 15:37:34

Jätte fin header, är det någon av er som har gjort den??:)

2012-08-02 15:38:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu