2. När & varför jag började rida

2012-08-01 12:01:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag började hemma på Feline, ja fick henne när jag var 3 år så sen dess har jag ridit inprincip 6 dagar i veckan :) Hon var bara 5 år när jag fick henne så hon var inriden och så men hon var ändå ganska galen s jag ramlade säker av minst 3 gånger per pass :P När jag fick henne stod vi på Söderby (10 min ifrån Häringe typ) :) Jag började nog rida för at mamma alltid har gjort det och hade 2 st hästar hela mitt liv sen när jag fick min egna lilla shettis så var man ju i stallet helatiden :)
 
 
// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu