Bowling igår!

2012-04-15 11:35:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag och familjen var och spelad bowling igår det var därför jag inte kunde uppdatera under kvällen :P men jag vann!! jag har aldrig vunnit i bowling förut :) men det var faktist skit roligt även fast man inte hade någon kompis där, tur att min mamma och Patrik inte var som dom som satt brevid för dom typ busvlslade helatiden och klappde :P gud jag hade dött och min familj hade gjort så mot mig :P Men det var roligt iallfall! Idag är det div I omg 1 och årsta-runsten är med, just nu ligger dom inte så bra till men dom två bästa har inte ridit ännu (dom andra två är oxå jätte duktiga) Men jag håller tummarna för dom!! 



sista jag bowlade :P inte så fin bild kanske :)   // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu