Aj !

2012-04-20 16:42:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag på idrotten så spelade vi någon slags variant av spökboll fast man skulle springa och ta bollar som var uppsatta som golf bollar gör fast med större bollar såklart. Man skulle springa så fort man kunde och ta bollarna från motståndarlaget och bränna dom, och om vi tog lyra på dom så fick vi i vårat lag som hade blivit brända komma ut eller bara den som blev bränd först :) Och jag sprang alltid väldigt snabbt men när jag skulle ta bollarna så fick jag håret i vägen så jag såg inte vart bollarn var :P Sen vart jag typ bränd helatiden! Vi hade spelat i kanske 40 min och det var bara 1 omgång kvar och jag vart som vanligt bränd först och fick sätta mig på bänken :P Sen var det någon som fick lyra och jag fick komma in, vi spelade som vanligt tills jag belv bränd igen och skulle såtta mig på bänken med när jag typ var 3 meter ifrån så stirrade alla på mina fötter och jag fattade ingeting :P Sen typ skrek dom att jag blöde jätte mycket på min stor tå och jag kollade ner och jag hade typ spräckt upp hela tån såg det ut som! Men det var inte så jätte mycket när jag hade tagit bort det mesta av blodet! Men jag kunde knappt gå för att det gjorde så ont! och jag hade bara lindat runt lite papper på tån så jag fick klämma in foten i skon, men då hade den inte hunnit blivt någon svullen. Men efter typ 30 min så gjorde det så ont så jag höll nästan på att börja gråta! Och det var bara för att den hade svullnat jätte mycke så att den inte fick plats i skon med all det dära pappret. Syster var inte där häller så min mentor fick fick plåster och sånnt :P
jätte bra att man hade sockor på sig oxå :P men nu gör det inte så jätte ont länge :) så jag kan rida :P

 Sen efter den lektionen var det rast så vi gick som vanligt hem till Amanda, där gjorde vi kladdkaka! men det smakade mera muffins än kladdkaka :P Vi måste verkligen lära oss att gör riktigt goda kladdkakor!  Men det är svårt när ingen av oss är speciellt duktigt på det eller Amanda är bra på de men inte jag :P jag sitter mest där och kollar på för att jag vet inte vad jag ska hjälpa till med :P Allt går så snabbt, först ska de i sen de och allt blir bara rörigt i mitt lilla huvund :P Men nu måste jag gå ner till stallet :)


så här ser det ut från Gorres rygg :P  // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu