veckans schema :)

2011-12-05 17:02:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



MÅNDAG: våran bannan är frusen så vi ska bara skritta (jag,mamma och alexandra (min lilla syrra)
vi har inga prov den här veckan (tror jag) eller vi har ju en hem tenta :( i SO


TISDAG: rida Gorre på bannan om den inte är frusen annars så vet jag faktist inte :)


ONSDAG: ska vara hon pappa :)


TORSDAG: samma som på tisdagen :)


FREDAG: vi ska på idol finalen i globen :P men jag tror inte att det blir någon ridning då :)


LÖRDAG: kanske kan tjata på Patrik om jag kan få åka till lyckås och hopp träna :)


SÖNDAG: kanske vara hos pappa men annars rida ut tror jag :) och jul pynta stallet, har inte gjort de ännu :(


men så här ser min vecka ut då :)  // Daniela ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu