Veckans planer :)

2011-12-19 19:45:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hejsan, här kommer lite veckans planer! :)


Måndag: idag ska jag rida med mamma och elmis och det var chill dag i skolan oxå, på mate och no lektinonerna så fick vi tävla om godis och jag van en cola nappar på maten och 2 karameler på no.

 
Tisdag: imorgon har vi bara städ dag i skolan och jag ska nog rida som vanligt på bannan men patrik har köpt ridhus kort i ett stort ridhus så om det inte går att rida på bannan så måste vi nog åka dit:)


Onsdag: vi har jul avslutning på skolan och vi slutar 10, sen ska jag och alexandra till pappa och äntligen äta julbord på häringe :) kommer nog lite bilder på det :)


Torsdag: kanske är hos pappa men jag vet inte annars så ska jag nog rida :)


Fredag: samma som på torsdagen :)


Lördag: JULAFTON!!! längtar ska nog ut och rida på morgonen :) först åker vi till min farmor och sen till min gammel mormor.


Söndag: tror det bilr ridining då oxå :)



Lilla fin Amanda :)
// Daniela


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu