vart ingen bio :(

2011-12-27 20:56:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja det vart ingen bio idag för att vi kom hem för sent och så men vi ska åka dit på fredag, då ska vi oxå åka till Hööks rean!  Men jag har ridit Gorre nu och det blåste jätte mycket så han vart stresad och vart typ rädd för allting på bannan så det gick inte så bra men det går nog bättre när det inte blåser så mycket. Jag undrar lite Vart Amanda är?????  kommer inte ihåg när hon skulle komma hem igen men hoppas att det är snart!!! Det blir ju jätte dålig uppdatering när det bara är jag som bloggar :(  Juste vi var hemma hos min farfar om åt middag då fick jag 500 kr så nu har jag 1500 kr att handla hästgrejor för!!! :)  Föresten jag räknade mina schabrak idag oxå och det var ingen bra syn för jag hade närmare 40 st!!!! det är alldeles för mycket så det kanske blir en liten bloppis men vi får se för jag andvänder typ bara hälften av dom för att min sadel är för stor för dom, men jag har jätte många fina schabrak som är 16 tum så det är bara ida som kan ha dom och hon rids ju inte så mycket länger.    // Daniela


ungefär så här många har jag fast kanske en sån där full till :P  (lånade från google)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu