Dagens ridpass

2011-12-02 22:31:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, Amanda fick komma till mig idag!! så vi har ridit och prövat den nya outfiten (ljusblå). Dom var jätte smutsiga så vi var tvungna att borsta dom skit länge :) Men jag (Danela) började att skritta runt på Kisten medan Amanda skrittade fram Gordon, vi skrittade typ i 20 min för att jag fotade henne men det var lite svårt efter som det var beck svart ute, tur att jag (Daniela) har belysta banna :)

Jag (amanda) började med att tarva och det känndes inte bra men det gick bra imellanåt, sen galopperade jag på en volt och där släpte han lite men det var ändo inte bra. Jag travade mest för att han var väldigt pigg, Daniela sa att han kunde göra riktiga travökningar så jag ville såklart pröva men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig :P för att Daniela sa att jag skulle galoppera på långsidan och sen bryta av vid hörnet och det gjorde jag men sen råkade jag svänga lite snäft in på snettigenom så han stacka med mig och jag tänkye bara att jag måste hålla mig kvar men jag visste typ att jag skulle åka av, för jag styrde åt höger och då sparkade hon backut och jag flög av, som tur var på rumpan så det gjrde inte så ont men jag tror att jag slog i huvudet lie fö jag har skit ont utan på huvudet :( men han fortsate att springa runt där med tyglarna hängand o jag tänkte bara mote han inte traslar in sig i dom för då bryter han vell benna :( men jag hopade upp igen och travade lite och sen skulle Danni rida lite :)  sen när Danni red Gorre så fick jag rida lila Kisten :) han var skit lätta att få ner på tygen :)

Jag (Daniela) red Gorre lite oxå mest för att lungna honom lite, föör när han bli strässad så har han inte å leka med lixom så hon ville att jag skulle en travökning och vad gör man inte för lila Amanda så jag visade en och hon höll på att tappa hakan :) den var ganska bra men han kan göra bättre :) vi tog lite bilder men vi orkar inte lägga upp dom så dom kommer imorgon på moronen, Amanda har redan slocknat här brevid mig :)hihi!




Lilla amanda när hon var liten :)




och lila jag när jag var liten :)



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu