Sover över :)

2011-12-21 12:51:44 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag hade vi Julavslutning, det var aas tråkigt! Vi kom dit 8 och åt frukost där, dom bjöd på det :) Sen vid 9 så började själva Julavslutningen. Det var nåra som sjöng lite julsånger och så skulle vi sjunga med ibland, tråkigt! Det tog typ en timme sen var det klart, sen efter det fick vi gå hem :) Sen när jag kom så städade jag mit rum, det behövdes verkligen! ;) Sen när jag var klar så satte jag mig gvid datorn och gjorde lite saker och nu sitter jag och bloggar för er. Ungefär vid halv fem så ska jag till min halv lillebror och sova där :) Det är första gången som jag ska sova där :) Kommer jätte kul! Längtar! Ska snart börja packa och så där, hans mamma, Johanna som heter sa att nästa sommar om dom ska till Turkiet, så ska jag få följa med om jag får för mamma! Jag har aldrig varit utomlands förut! Hoppas att det går! :) Men nu ska jag gå och duscha hej då ♥ // Amanda ♥ 

Söt man va när man var liten ♥
Jag & Pegasus när jag var liten! ♥

Kommentarer
Elin från din gamla ridgrupp

hej, amanda. jag måste prata med dig, eller typ nå dig. du är jättesvår att få tag på haha. så typ smsa, skriv på msn, bli vän med mig på facebook (om du har det än) eller nåt. har lite frågor :)

2011-12-21 13:26:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu