Slutade tidigt idag :)

2011-12-01 19:32:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag så hade jag ju engelska prov, det gick faktiskt bra, kunde alla frågor men jag glömde bort vad släktingar var på engelska, det var det enda jag inte kunde :) Mitt elevens val var inställt och innan det hade vi vikarie på bilden så vi behövde bara rita av något från skolan och sen fick man gå. Jag ritade av vårat café i skolan :) Sen när jag kom så hade jag tagit med mig matte böckerna för jag har matte prov imorn, så jag har pluggat jätte mycket! Hoppas jag klarar provet imorn! Önska mig lycka till, det lär jag behöva ;) Som vanligt så sitter jag just nu och äter glass och sitter å bloggar och kollar på hastnet.se ;) Vet inte riktigt vad jag ska blogga om mer nu men jag lovar att blogga mer sen hej då ♥ // Amanda ♥


Jag & fina Gordon ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu