Ridhus!

2011-12-06 20:32:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, idag pratade Patrik med grannarna som har ridhus!! och vi ska få rida där på trosdag, dom har en dotter i min ålder som fick en ny ponny idag så hon ska prova att hoppa den då, så jag kommer att få sällskap.
men jag skrittade ut på Gorre ju och det gick vell bra förutom att han typ vart rädd för varenda sån här lysande skylt som det står i hur mycket man får köra i :P

Amanda berättade ju om att hon kanske ska få följa med imoron till häringe, där jag bodde och hade hästerna förut, men det fanns ju ett hotell där. En riktig rekomendation super god mat och fika men nackdelen är att det är så jävla dyrt men vi behöver ju inte betala efter som att mmin pappa jobber som servetör där :)







det här är dom som äger stället , glömde nämna att det är ett Rehab center :)

// Daniela

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu