regn -.-

2011-12-17 16:01:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja men nu regnar det ju, så allt snö är borta -.- jag är jätte arg för det är ingen jul utan snö!! :(
Men vi ska nig inte rida efter som att det regnar och så :( Vi hittade en gran oxå, vi gick i skogen i 1 timme för att hitta den. Sen när vi skulle dra den hem så gick vi åt fel håll så det tog typ 45 min att komma hem:P vi har en väldigt stor skog upptäckte jag idag :P men jag orkar inte ladda upp bilderna på skogen sp dom kommer nog ikväll eller imorgon när granen är uppe oxå:)




Ida & Gorre :) 

// Daniela ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu