regler om logga!!

2011-12-25 15:59:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Dom nya reglerna från TR har kommit och men får inte ha en logga som är högre än 1cm och länger än 3cm näe man tävlar, skit dåligt men jag hoppas att jag inte har så mycket grejor som har det!!  men får t.ex inte tävla i en GPA hjälm (jag har ju en sån men tur att jag inte tävlar i den), scapa grejorna och vissa schabrak. Det kommer nog vara många som måste köpa t.ex nytt schabrak,kavajer,hlälmar och stövlar, det är ju inte så bra när man kanske har laggt ut flera tusen. På mina stövlar står det ju ANKY längst ner och den är länger än 3cm hoppas att det inte syns. // Daniela


Mina stövlar


   

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu