Nyårsafton!!

2011-12-31 17:16:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja som sagt så är der ju nyårsafton idag och jag ska nog bara ha en mysig familje kväll med 3 rätters middag :)
Jag och mamma red ut på förmiddagen och då var det faktist sol ute men det var himla kallt :( Dom var lungna och fina men vi skulle över ett litet dike och då hoppar Elmis ett skit stort hopp över och gorre vart jätte rädd så han bara flög rakt upp :) Tuvär inga bilder P.G.A. att jag glömde kameran! I morgon ska jag och familjen till mina kusiner Elma och Elias, dom är 9 och 6 år gamla. Det har varit jätte dålig uppdatering på sistonde men tuvär kommer det vara så ett litet tag till efter som att Amanda inte kan blogga och jag har fullt upp i stallet nu.
// Daniela




Önskar Amanda :)


Önskar Daniela :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu