Mina favorit A,B,C,D-ponny och stor häst :)

2011-12-28 12:09:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


A-ponnyn är



Sir maximilian
super söt liten ponny som tävlar LA/LA och den är bara 106 cm hög!!!



B-ponnyan är







Lilla prim
jätte fin b-ponny som har en hals som en d-ponny,förut ägde Lina dolk honom men nu äger victor från ponnyakuten ponnyn :)


C-ponnyn är






Poetic poetry

jätte fin ponny som har stått i mitt stall, jag har även ridit honom några gånger och jag tror att det är den roligaste ponnya jag någonsina har suttit på. när jag stod där så va nästan jag och miranda helatiden ;) (jag har fått det där täcket som han har på sig!!)


D-ponnyn är






B capriole

asså jag dör när jag ser honom, han har så läcker och gångarterna!!!  synd att inte Marina mattsson kan tävla honom längre :)

fast jag kan inte bästema mig så det får blir en till D-ponny




Jarno RP 145

älskar färgen och gångarterna, han typ svävar fram :)


stor hästen är





Scandic

älskar halsen och hela hästen, patrik rider han så bra oxå :) så jäklar fin!!


// Daniela


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu