Min dag i skolan

2011-12-06 19:47:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag så var vi en Synagoga med klassen, det var aas tråkigt! Det var en gammal tant som bara stod och prtade hela tiden i två timmar!. Både jag och Danni höll typ på att somna HAHA! ;) Sen när vi skulle hem så missade vi tåget precis -.- Sen det tåget som skulle komma efter var inställt, så vi var tvungna att sitta och vänta på nästa tåg i en halv timme! Höll på att frysa ihjäl! Men det som var bra att vi missade Engelska lektionen eftersom vi missade tåget. Vi hade ju lektioner innan som var inställda för att vi skulle till Synagogan, men vi trode att vi skelle hinna hem till Engelskan. Så vi hade bara två riktiga lektiner idag NO, Teknik, vi hade svenska ocå men då kollade vi bara på film, så det räknas inte som en lektion ;) Sen när jag kom hem så gjorde jag min Matte läxa och sen kollade jag lite på tv. Sen åt jag kyckling med klyft potatis, GOTT! Sen så har jag inte gjort så mycket, men vet ni vad? Imorn så ska jag följa med Danni och hennes pappa på julbord på Häringe, mmm GOTT! Längtar! Bloggar mera sen hej då ♥ // Amanda ♥


Synagogan vi var i idag

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu