Julklapparna!!!

2011-12-24 23:56:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Dom som jag fick av pappa:



*svart fodrade converse

* vita lovik vantar (staving)

* vit fodrad kofta

* vit stickad kofta

* Blå/svart randiga BH och trosor

* nån bok

* en jätte fin sminkväska från lanscòme med lite smink i

* en vit halsduk

* presentkort på Farsta på 700kr

* svarta mjukisar

* mascara

* halsband

* en orange klocka

glömde ta kort på converse


















Från mamma:

* en svart puma kofta

* gråa mjukisar

* reflexer till hästens ben

* reflex boots

* rött hansbo schabrak

* typ 6 par strumpor

* en rosa mobil högtalare

* gråa livka vantar (staving)

* vita eskadron paddar

* en plattång

* ett halsband

*  örhängen

* fodrade typ gummistövlar

* sen fick jag ju en säkerhetsväst förut så det var oxå en julklapp

* och det bästa JW ridbyxor!!! (dom jag ville ha)










ganska nöjd med julklapparna men det var inte så mycket hästarsaker så jag ska bestela en MH svart glansig väst och en valfri färg av BR schanrak och lindor


Glömde att ta kort på jätte mycket!!!

// Daniela





Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu