Ingen häringe igår :(

2011-12-08 17:56:16 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blev inget häringe igår för vi missde sittningen, så vi käkade thai mat istället :( men vi halv 8 så ska mamma och jag gå ner till granarna och jag tror att jag ska hoppa men det ska inte mamma efter som att det är första ången hon rider Elmstar :) sen är det ju idol final i globen imorgon så det ska ju bli roligt, jag tror inte att vi har så bra platser :( men man hör ju iallafall :P nu måste jag äta och det blir pannkakor MUMSSSS :) så HEJ DÅ!!

// Daniela ♥




Lill Gorre :)

Kommentarer

Hejhej, jag tycker ni verkar som ett par toppen tjejer och har en toppen blogg!



Lycka till med livet tjejer!

2011-12-10 18:33:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu