Hjälp!!

2011-12-14 19:00:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har glömt mina pappaer med frågorna på i skolan till SO hem tentan!! och ingen vill svara eller så har dom oxå glömt och jag har bara 2 dagar på mig VAD SKA JAG GÖRA!!!! för jag har bara gjort 4 sidor och ett ska typ vara 10 och mer så jag vet faktist inte vad jag ska göra men jag håller på att försöka nå Amanda men hon vägran ju typ att svara :( Det blir nog ingen ridning idag häller(det var ingen igår för att jag skrev so skaken) och det är ju skit tråkigt för jag vill ju rida!!! men skolan går ju före :( idag hade vi bara tråkigt lektioner typ som vaningt :P och imorgon kommer jag verkligen inte hinna rida för son ska vara inne på ferdag så jag måste göra klart den imorgon :( ♥





// Daniela

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu