Hittade ingenting i Farsta :(

2011-12-27 11:36:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja som sagt vi hittade ingenting där för att det var väldigt mycket folk inne på typ alla affärer. När jag kom hem så åkte vi och käkade på MAX, vi bestälde och gick o satte oss men efter en stund så fick hela stället stömavbrott så vi fick sitta där och äta i mökret fast det var ganska mysigt efter som att alla hade små ficklampor :)
Idag ska jag åka hem till mamma och jag tror att jag ska rida lite mer ordentligt för jag ska ride lektion snart och jag har typ inte ridit på jätte länge :P  sen ska vi nog på bio i kungenskurva hoppas att vi kan dra i lite på Hööks rea, skulle vilja ha ett tabasco färjat träns, martingal och tyglar :)  
lilla jag och Gorre :)




// Daniela
lilla jag och Gorre :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu