Hatar frusna bannor :(

2011-12-06 17:43:24 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



Hej, något som stör mig är att bannorna blir frusna ocg det innerbär att man inte kan rida, jag ska ju hoppa Pay and Jump på söndag och jag kan inte änns rida :( igår var vi tvungna att bara skritta på bannan och idag så måste jag skritta ut för att han kan göra illa sig om jag skrittar där på bannan :( och imorgon så får han ju stå efter som att jag ska till pappa.

Men skit i de jag har en bra nyhet oxå, MAMMA SKA HÄMTA HÄSTEN IMORGON!!! skit kul, vi har ju inte besiktat den ännu men vi vill ha våran vetrenär, men den har ett besiktnings papper från september så det ska fortfarande gälla :P  men jag är ju hos pappa då så jag kommer inte följa med och hämta den :( annars så hade jag bombat med bilder :P



Lille skrutt :)


// Daniela ♥


Kommentarer
topdressage - amanda http://topdressage.blogg.se/

Det skulle va as kul synd att det är så nära inpå, för jag har hoppträning då :( Men vi måste träffas någon gång på någon tävling! Skulle va super kul :)

2011-12-06 19:47:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu