God natt :)

2011-12-17 23:16:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


nu ska jag snart gå och lägga mig men jag vill bara göra en liten hiss eller diss :)






BR schabraken

kanske lite konstgt men jag tycker att dom har jätte fina och roliga färger men dom ligger inte bra :( dom liger lixom simat mot ryggen och det är väldigt mjukt asså det har ingen passform, ändo så är dom jag så himal fina.

Snygga eller ingen passform?? det är det stora frågan! :)

Fast det är ju bara min åsikt alla kan ju inte tycka lika dant:) 


// Daniela
(lånade bilder från Google)   kanske lite konstig rubrik men God natt då :)




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu