God morgon!

2011-12-26 11:45:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


God morgon eller det är ju inte morgon men jag vaknade typ för en helv timme sen, men pappas dator funkar nu så jag kan blogga här ifrån!!  vilken j*vla storm det var det var då, jag trode att hela huset skulle rasa ner men det gjorde det inte som tur va, alla har typ fått strömavbrott men inte vi fast jag vet inte om det kanske är det hemma, hoppas inte de!!   Igår så hämtade pappas oss vid 5 sen åkte vi o åt på kina resturang, det var faktist ganska gott för jag brukar inte gilla de alls :) men idag ska jag nog rida lite mer ordentligt på Gorre för vi har ju bara skrittat ut eller igår så travad vi lite men då vart han så hetsig så jag höll typ på att ramla av :P
Jag hoppas Amanda kommer hem snart för att hon har inte någon täckning där så jag har inte fått veta vad hon har fått :)


Amand får stå för bilden igen :)
// Daniela

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu