Elmstar

2011-12-05 19:56:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, nu har mamma ringt till dom som har Elmstar (den hästen som hon prov red i söndags) och hon lyckades pruta ner den till 35 000 kr!!!!! så om den går igenom besiktningen så köper hon honom!! :) jag hoppas verkligen att han går igenom för mamma gillade verkligen den hästen :)

Jag skrittade med mamma och alexandra på bannan som typ var lika hård som asfalt, men jag red barbacka på Gorre så det var varmt och skönt :) 
Sen glömde jag att det var Pay and Jump den här helgen så jag ska anmäla mig nu men den går ut den 9:de, jag ska starta 70 och 80 cm och jag hoppas att Miranda iderfors widell ska var med, med Pelle(poetic poertry,tror jag)
Jag har ju inte tränat så mycket så jag måste iväg nån gång den här veckan hoppas jag annars blir det nog inte så bra :P

aja men nu ska jag äta, vi får se om jag kanske slänger in ett till inlägg i kväll :)
 
// Daniela ♥


Mysig valack. Hästar säljes
Typ: Stora hästar  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 2003  
Namn: -  
trevlig val. 168 hög, brun. e. elmshorn ue. eminent snäll i all hantering, kräver dock rut. ryttare,mkt motor, rör sig trevligt och hoppar med god teknik. riden reg. sen i början på sep, stått en längre tid pga tidsbrist.därav priset. frisk och sund. mycket ny utrustning finns.hemmet viktigare än priset. endast seriösa spek. 0709-197546
 
L.B L.B
 
Pris  42 000 kr


så här ser annonsen ut :)



// Daniela

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu