dan före dopparedagen :)

2011-12-23 23:03:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Varför känds det inte änns som att det är julafton imorgon, jo för att det knappt är någon snö ute å marken, det regnar ute:( och det är inte mysligt när det är såååååå!!!  men men jag red inte idag för att det regnade så vi orkade inte :´( så vi gick upp och gjorde köttbullar och fixade julskinkan men jag tycker inte att man ska äta julmat innan julafton men det här var ett undantag :)  jag är jätte nyficken vad vi kommer att få i julklapp hoppas att det blir mycket hästgrejor men detär typ bara det jag bukar få :)  nu ska jag gå och lägga mig så God natt // Daniela


lilla gubbstruten ;) 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu