Dagens ridpass

2011-12-18 19:24:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, nu har jag äntligen kunnat rida min älskade ponny. Hela vårna bannan var täckt av snö men sen var inte frusen som tur va, mamma följde med me Elmis. Vi skrittade ganska längen efter som att dom helatiden fick styltor, efter en stund så tog jag tyglarna och började jobba honom lite i skritt och trav. Han kändes bra till och från men han var väligt stel i bak, i galoppen så var han jätte konstig för att han gick i mot helatiden och var skit seg men det var bara att driva på så fick han lite sprut i bakbenen. Elmis bråkade ovanligt mycket idag men det kan har varit för att det var typ storm ute, men annars så såg han fin ut :) Jag tränade lite galopp till halt för jag har kommit på ett nytt mål som är att starta LA:4 det är bara det att man ska rida in i galopp och göra halt, sen är det bakdelsvändningar som vi inte änns har tränat på, men det är bara att träna :) Dom gick så där i början men sen började han fatta så då gick det lite bättre :) Imorgon är det skola(Blääää) och då ska SO uppsatsen vara inne och jag vet inte vad jag ska skriva mer :( Men det löser sig nog :P 
Nu ska jag gå och äta så jag kommer nog att blogg lite mer sen, men hej då så länge!! :)


(inte från idag)



idag Elmis(super dåliga bilder)








// Daniela ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu