Dagen som vart :)

2011-12-01 21:32:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan, vi började dagen med matte och det gick vell hyfsat men jag gjorde inte så mång uppgifte för jag var skit trött ;) efter de så var det spanska och vi hade diagnos :( men på verb provet hade jag ALLA rätt så jag var vädigt nöjd men på hörövingngarna gick det inte lika bra men vem bryr sig typ :P sen hade vi rast och drog hem till Amanda som vi bloggade om, vi var tvungna att springa tillbacka till skolan och då hade vi engelska prov (NEEEEJ!!!! jag hatar de) men det gick oxå bra men jag hade nog många stav fel :( Idrotten var inte så kul, vi dansade polka och det sööööög men om man vill få bra betyg så får man ju göra det som bilr :) våan bild var ju vädigt nice som Amanda berättade men jag slutade inte ör jag har ju boll spel som e-val (NEEEEJ igen vi är bara 3 tjejor och dom brukar inte äns vara där så jag brukar få vara där helat själv med typ 20 GALNA killar)
vi körde basket och som tur var så kom Hannah som oxå går där (Hon är nästan alltid sjuk) men det var någon som typ hade eldat i handfatet och tagit någras byxor i kilarna omklädings rum :( så varan lärare var typ kanpt där så ingen spelade typ ;) men på slutet så skulle vi spela på hela bannan men då började några killar flamsa runt så våran lärare började skrika att vi skulle gå där ifrån och typ slängde ut oss, så vi fick sluta 20 min tidigare :)) 

Idag blev det ingen ridning för att det var ju typ full storm ute och det är inte så jätte mysigt att rida ute då :
Och sen har jag lite tråkiga nyheter til er men dom får ni höra imorgon, när jag har pratat med Amanda :(



Lilla scampi :) ( som han kallas )

// Daniela ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu