Bollnäs ♥

2011-12-23 14:25:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag så ska vi åka till Bollnäs, min morbror bor där med sin familj :) Vi åker alltid upp dit och firar Jul, kan fortfarande inte fatta att det är Julafton imorn! LÄNGTAR! Vi ska vara där tills på måndag. Det var jätte länge sen vi var i Bollnäs! Hoppas att det är mycket mer snö där än vad det är här! Kommer inte kunna blogga nånting när jag är där :( Så det får bli en liten bloggpaus för mig, kommer sakna att blogga! Men nu ska jag börja packa min väska, vi ska åka ikväll :) Hej då ♥ // Amanda ♥


Fina Daniela & Gordon ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu