Barbacka :)

2011-12-04 21:39:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan, idag så följde vi med min mamma (Danielas) och provred en jätte söt häst som har 8 år men inte så mycket riden, men det hade bra gång men den hade typ inge muskler,därvar priset 42 000 kr. men mamma ska typ bästema sig imorgon för hon tyckte om honom, han hette Elmstar :) när vi kom hem sen så plockade vi in hästarna, vi började fixa Kisten och Gorre och Amanda ville prova att rida barbacka på Gorre så då gjorde vi de.
Jag (Daniela) red kisten först medan Amanda red Gorre men det gick bra, sen kom vi på att man kanska kunde hoppa ett litet sockerbits hinder, så vi plockade fram ett hinder. Amanda började att hoppa honom och han var jätte het men det gick bra tillslut, sen hoppade jag (Daniela) upp och red runt lite och jag tog oxå ett litet skutt, det var skit kul föa han var så pigg och hade ett väldigt sug på hindret :) så här kommer lite bilder :)


Amanda





















Danni & Kisten 

Det kanske ser konstigt ut att stora jag rider honom,men vi skrittar bara






vi hoppade inte




Amanda












































Danni








det var dom // Daniela & Amanda ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu