Amanda :)

2011-12-28 11:34:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan, nu har jag presic snackat med Amanda som äntligen har kommit hem från Bållnäs,hon får själv berätta vad hon har fått och gjort. Men idag ska vi kanske åka till kungenskurva och gå på bio sen sa mamma att vi kanske kunde svänga förbi Hööks oxå! Hoppas att jag hittar något fint pullar-träns till Gorre. Är det någon som har köpt ett träns där nu? Gud vad jag chatar att jag ska åka till Hööks men det blir ju aldrig av!!!  Det blir uteritt för oss idag för bannan är stenhård, hatar att ha eget ställe utan ridhus!!!!!!  Juste jag prövade ju mitt nya schabrak igår, det var jätte fint på honom :) 




// Daniela ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu