4 saker ni nog inte visste om mig & Gorre :)

2011-12-16 21:22:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Daniela:

1.
  jag är jätte mörk rädd :P

2. jag hade super dålig sits när jag var 11 år, jag fick 5:or på det och nu har jag fått 8:or 7 ggr. Det är bara att träna så blir man bättre :) 

3. jag har väldigt bra balans för att när jag red Kisten(när jag inte tävlade honom) så hade jag ingen sadel så jag fick rida barbacka i 1,5 år och då red jag nästan bara ut och han gjorde luftsprång och bockade nästna helatiden o jag satt kvar oftast :P.

4. jag är kvarts japan och kvarts serb, mamma är halv japan och pappa är halv serb.




Cordon Rouge:

1.
jag lånade honom i 1 år innan vi köpte honom.

2. vi köpte honom för bara 15 000 kr, först kostade han 65 000kr sen prutade mamma ner honom.

3. han har bara hoppat & fältävlan innan.

4. han blir nästan stressad av ingenting och då går det inte att rida.


// Daniela


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu