30 december

2011-12-31 00:19:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, idag var jag och min lilla syrra snälla och gav mamma sovmorgon (hon har inte haft det på flera månader, hårt att ha hästar) så vi gick upp vid 06:45 och pallade oss ner till stallet så vi var ute till 7. Vi fodrade och gick upp o la oss igen, sen vaknade vi typ 11:30 (hihi) och då gick jag ner till stallet o fixade lite :) mamma skulle åka och fixa sina naglar så vi följde med för att jag fick ju termo ridstövlar som var för små så vi byte dom och det fanns inte i min storlek så vi fick ta ett på varma skor istället :) men dom hade nästan ingenting som var intresant där, jag ska spara pengar till Amanda ocj jag ska åka till lyckås :) Vi åkte till heron city och åt och kollade på stig hellmer men den söööööög(patrik ville såååå gärna se den) verkligen jätte tråkig :( så nu ligger jag i sängen och ska gå och lägga mig :) God natt // Daniela 

image description
inne i nagel studion :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu