25 december

2011-12-25 15:49:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, idag har jag ridit ut på Gorre med mamma och Ida(hästen), Ida kastade nästan av mamma när hon skulle hoppa upp så hon var spänd nästan hela vägen. Jag har presic mockat och fixat i stallet så det är avklarat men jag ska till pappa snart så det kommer nog inte bli så mycket mer bloggande för Amanda kommer nog inte hem idag och hon kan ju inte blogga där ifrån. Jag glömde säga att jag fick oxå 1000 kr att handla hästsaker för!!
Är det någon som vet vart man kan köpa BR saker och ett snyggt men billigt tabasco färgat träns på internet eller i affär i stockholm?? // Daniela


Amanda får stå för bilden :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu