21-22-23 december :)

2011-12-23 14:52:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, jag han ju inte blogga igår och iförregår för att jag var hemma hos min pappa och hans dator är sönder, sen hade han inte ett något slags konto på sin Iphone så det gick inte att ladda ner bloggg.se appen. Men jag kom hem igår oxå men då han jag inte heller blogga, jag red ut Gorre i skogen med mamma och Sissi. Mamma har varit och ridit i ridhus oxå på bröta, kanske redan har skrivit det men ja han gick bra tror jag. Idag gick jag typ upp vid 10 sen gick jag ner till stallet och började mocka och så, snart ska jag kanske rida det beror på om det slutar att regna någon gång! ska plock in hästarna snart oxå men efter det ska jag kanske åka till min pappa:) jag kommer nog att blogga mer sedan :) // Daniela ♥



Sötnosarna :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu